Kerääminen
Katsoin tänään netistä “Wild Sweden”-videoclipin. Lyhyelläkin videopätkällä voi esittää vahvan viestin.
Video “collect memories-not things” sopii mielestäni juuri tähän hetkeen, sillä viimeistään ensi viikonloppuna alkaa kaupoissa valtava hyörinä ja pyörinä.
Jo (ehkä) ennestään pursuaviin kaappeihin ahdetaan joulun jälkeen lisää roinaa, jota emme välttämättä tarvitse.
Olen viime vuosien aikana keskittynyt hankkimaan enemmän merkityksellisiä kokemuksia (memories) kuin krääsää (things).
Minulle jokainen juoksulenkki on hieno kokemus. Tänään sitä herkkua on tarjolla noin 15 kilometrin verran.

