Varokaa!!!
Iltalehden otsikko kirkuu kissan kokoisilla kirjaimilla “Jo parin päivän kylmä sää vaaraksi terveydelle”. En viitsinyt klikata otsikkoa ja lukea moista roska-artikkelia, jonka informaatioarvo on nolla ja ainoa syy miksi se on “ei kaikki lyijärit penaalissa-toimittajan” toimesta laadittu, on saada aikaan klikkauksia.
Kaikki “vaarallinen ja uhkaava” kun myy hyvin.
No, tätä terveydelle vaarallista kylmää vastaan voi tietenkin taistella vaikkapa lukemalla alla olevan linkin takaa löytyvän (100% ruista) sisältävän jutun, jossa kerrotaan asiantuntevasti, miten terveyttä uhkaavaa kylmää vastaan voi varustautua.
http://www.ttl.fi/fi/verkkokirjat/Documents/Talvimatkailijan_opas.pdf
Aion nyt uhmata luonnon voimia ja lähteä lumitöihin ja sen jälkeen tunnin lenkille.
PS. Varokaa huomista lumimyrskyä!

