Jalalla koreasti…
Yksi kesän parhaista lenkeistä on takana. ‘ Juoksin sen suurlähettilään kanssa, joka lähtee muuten viikonloppuna takaisin asemapaikalleen. Hän edistää edelleenkin aavikkojuoksua, mutta kerron siitä lisää kun jotain uutta ilmenee. Olosuhteet lenkille olivat mainiot; alla hyvä aamiainen ja lounas. Sää oli kuin luotu huipulenkille. Vettä satoi just sen verran, että sen tunsi, mutta saimme juosta […]

