Reissuun…
Kevyen aamu-sportin jälkeen pistän repun selkääni ja lähden kohti Seutulaa. Matkaan tänään tiimikaverini Pata Degermanin kanssa Islantiin. Olemme perillä paikallista aikaa iltapäivällä. Keflavikin kentältä on vielä kohtuu matka Reykjavikin keskustaan, jossa hotellimme sijaitsee. Lauantaille ei ole tiedossa tapaamisia, mutta sunnuntaille (toivottavasti) on. Matkan tarkoitus on tavata “Anton”, joka lähtee huhtikuussa meidän mukana Vatnajökull-jäätikölle. Voi olla, […]

