Dementiajuoksu
Raflaava otsikko sai alkunsa tämän päivän juoksulenkistä. Juoksin nimittäin lenkkini eriparisilla kengillä; toinen oli vitivalkoinen ja toinen musta-vihreä, molemmat Niken valmistamia. Tähän löytyy ihan “järkeenkäypä” selitys. Testaan parhaillaan useita kenkiä ja se sujuu parhaiten siten, että vasemmassa jalassa on kenkä, jota aina käytän (Nike LunarElite) ja oikeaa jalkaterää koristaa se testaattava jalkine. Testin aikana jalkapohjan […]

