Kohti jäätikköä
Sovin eilen tällit erään ulkomailla asustavan jäätikkömiehen kanssa. Menen tapaamaan häntä syys-tai lokakuun aikana. Sovimme tuolloin tarkat aikataulut ja monet monet muut asiat, jotka liittyvät tulevaan jäätikköjuoksuun. Kyllä se aavikkojuoksukin sieltä vielä toteutuu…. Facebook on kyllä siitä hyvä palvelu, että sillä tavoittaa pahuksen hyvin mm.edellä mainitun tyypin. Sama juttu esim.mun berberikaverin suhteen, joka viettää […]

