“Niin sä sanoit vuosi sitten”
Juttelin ex-duunikaverin kanssa, jonka kanssa tehtiin pitkään mm. Juoksija-lehteä. Kerroin hänelle, että pistän ensi vuonna pisteen jäätikköjuoksuille ja samoin aavikko… Tähän steitmenttiin hän vastasi, “niin sä sanoit vuosi sitten”. Totta. Ja sanoin monille muillekin. Jäätiköiden ja aavikoiden taakse jättämisessä on samoja piirteitä kuin työpaikan vaihdossa. Mulle tulee ensi vuonna täyteen 20 vuotta aavikkoja ja jäätikköjä. […]

