Nova 4 sisäänajo
Sain (alla kuva) sponsorini Merrelliltä ison nipun juoksuvarusteita ja muutamat juoksukengät, joista ehdin testata Nova 4 -jalkineet.
Tykkäsin tosi paljon.
Arvostan riittävää varvastilaa ja Novaan olisi mahtunut vielä kuudes varvas.
Vaimennus on huippuluokkaa ja niin oli myös rullaavuus.
Aina kun saan uuden juoksukengän käteeni, niin taivutan sitä päkiästä.
Jos se ei taivu, niin se on moro eli sellainen kenkä ei sovi minulle.
Kokeilin Merrellin toimistolla myös ensi keväänä lanseerattavaa uutta menopeliä, josta tulee varmaan toinen suosikkini.
En voi kertoa siitä sen enempää, mutta aikamoinen tykkijalkine sieltä on tulossa.


