Kaksi vuotta sitten…
…tunnelmat ja maisemat olivat tyystin erilaiset kuin tänään. Olin 7.5.2019 Grönlannin jäätiköllä. Matka oli alkanut muutamaa päivää aiemmin jäätikön itälaidalta kohti jäätikön länsilaitaa. Tässä postaus kahden vuoden takaa: “Aamu oli kylmä ja tuulinen, nokka oli punainen. Pitää hakea hommiin Kallbådanin majakanlyhdyksi, terkut VG:lle. Saimme kasaan karvan verran yli 30 kilsaa”. Nimikirjaimet VG on yhtä kuin […]

