Terapiaa
Jos pitää veikata, niin olen enemmän tai vähemmän terapian tarpeessa tammikuussa -22, jolloin palaan Arabian aavikolta kotiin. Voi olla, että nukkuminen sängyssä on aluksi vaikeaa, joten lattia kutsunee ainakin joksikin aikaa. Muistan, kun tulin Grönlannin (keskeytyneeltä) 2013 jäätikköreissulta kotiin Reykjavikin kautta, niin hotellin ylen pehmeä sänky ei vaan rokannut, joten makoilin yöt lattialla. Palataan terapiaan. […]

