Varusteet kondiksessa
Tapanisen Heikki/Rab piipahti täällä Nuuksion perusleirisssä. Mies ei tullut tyhjin käsin vaan kädessä oli iso matkakassi, jossa oli monenlaista Rab- vermettä aavikkojuoksua varten…ja vähän muuhunkin tarkoitukseen. Shortsit, paidat, takit, housut on nyt ok. Muutaman sukan ajattelin käydä vielä ostamassa ihan varmuuden varoiksi. Muuten aavikon varustelista näyttää jo yllättävänkin valmiilta. Jotain “hengittävää” teippiä ja haavatyynyä ja […]

