Katoavatko talvet?
Kysyy Forecan blogi https://www.youtube.com/watch?v=d_ltTgmUVuM Näyttää siltä, että ainakin seuraavien 10 päivän ajan eteläisen Suomen säätä hallitsee pakkaskeli. Mikäli ns.Pietarin lumitykki ampuu kutinsa tänne päin, niin alkuviikosta etelään saattaa pamahtaa reippaastikin lunta. Noin 15 vuotta sitten eteläisessä Suomessa ei perinteisestä talvesta ollut tietoakaan. Vettä ja loskaa riitti, mutta lunta ei tupruttanut entiseen malliin. Otsikot kirkuivat, että […]

