Kisakatsomossa
Tänään – täällä Nuuksiossa – starttaa tapahtuma nimeltä Nuuksio Backyard Ultra.
Tapahtumaa järjestävät Heermanin perhe eli Sari ja Micke.
NBU´ssa juostaan tunnin aikana 6.7 kilsaa ja sen jälkeen osallistujat palaavat tapahtuma-alueelle.
Siellä juoksijat nauttivat nesteitä ja muonaa, käyvät tarvittaessa Solvallan urheiluopiston veskissä tai mitä nyt tekevätkään.
Ja sitten matka jatkuu uudelle 6.7 kilsan rundille.
Tapahtuma starttaa illalla klo.18.00.
Olen siellä paikalla tsemppaamassa juoksijoita ja treffaamassa tuttuja.

